Institut Memandu Sinar Berikan Yang Terbaik

INSTITUT  Memandu Sinar yang ditubuhkan pada tahun 2013 dan mula beroperasi pada bulan Mac tahun lepas. Kini usia Institut Memandu Sinar setahun lebih. Institut Memandu Sinar merupakan PUSAT SEHENTI  untuk proses pengambilan lesen memandu proses pembelajaran dan ujian dibuat di sini.

En. Zulkifli Saad Pengarah Urusan
Menurut Pengarah Urusannya En. Zulkifli Saad, Institut Memandu Sinar  menjalankan Kursus Kelas Memandu untuk lesen B2, Lesen D, Lesen B2 dan D serta Lesen Memandu OKU. Kini menjayakan  Program myLESEN dengan bayaran hanya RM299 untuk lesen motosikal.

“Program myLESEN anjuran bersama dengan JPJ dengan bayaran yang rendah bukan program yang berterusan dan pihak JPJ pada bila-bila masa boleh memberhentikan program ini. Jadi bagi mereka khususnya anak-anak  muda rebutlah peluang keemasan ini.”

Ujian Memandu Kereta di Litar
“Saya juga berharap masyarakat sekitar Padang Serai khususnya Tasek Gelugor, Kuala Katil serta Kulim mengambil manafaatnya. Mereka yang ingin mengikuti kelas memandu ini boleh datang terus ke pejabat kami untuk mendaftar.” ujar En. Zulkifli Saad.

En. Zulkifli Saad seterusnya memberitahu, sejak beroperasi setahun yang lalu sambutan yang  di  terima amat mengalakkan. Institut ini menyediakan prasarana yang lengkap seperti dewan kuliah berhawa dingin, bilik latihan komputer dimana peserta boleh datang pada bila-bila masa secara percuma, litar latihan dan ujian modul baru dengan  kenderaan latihan dan ujian juga baru.  Para peserta bebas memilih waktu latihan yang dikehendaki.
Ujian yang dijalankan oleh JPJ

“Di sini peserta  akan merasai suasana pembelajaran yang selamat dan selesa dengan tenaga pengajar yang professional, cekap, terlatih dan efisyen. Disamping itu kami mempunyai surau, kantin dan tandas yang cukup selesa.”

“Disamping kursus yang dinyatakan di atas kami juga menyediakan kemudahan tuition khususnya bagi mereka yang mempunyai lesen memandu tetapi sudah lama tidak memandu.” ujarnya



Pejabat Operasi Institut Memandu Sinar
Bagi mereka yang ingin mengambil lesen memandu boleh datang terus mendaftar di Pejabat di Lot7760, Bandar Padang Serai, Mukim Naga Lilit, 09400 Padang Serai, Kedah dan boleh juga menghubungi melalui telefon untuk mendapatkan  keterangan lanjut 04-485 1125 atau 04-572 1125.

Boleh juga lawati FB Page kami : https://www.facebook.com/Institut-Memandu-Sinar- Sdn-Bhd-1442503369380399/ 

Comments